Blog 2017-09-19T15:49:53+00:00

Livecom in the picture tijdens Webwinkel Vakdagen 2018

30 januari 2018|Over Livecom|

Afgelopen week ontving ons beursteam belangstellenden voor klantcontact tijdens de Webwinkel Vakdagen in Utrecht. Naast bekende vertrouwde gezichten zagen we ook veel nieuwe gezichten aan onze demobar op de stand. We merken aan de grote belangstelling dat livechat en klantenservice 2.0 écht leeft. Daar zijn wij natuurlijk enorm blij mee en we delen onze kennis en ervaring graag. Als klap op de vuurpijl tekende Mobieltekoop.nl de samenwerking met Livecom. Kortom, het was een inspirerende en zeer succesvolle beurs wat ons betreft. […]

Chat oplossing populair kanaal bij het team studievoorlichting van Hogeschool Rotterdam

28 november 2017|Klantennieuws, Marktontwikkelingen|

Bij Hogeschool Rotterdam studeren ruim 35.000 studenten. Zittende en toekomstige studenten hebben het hele jaar door vragen over welke opleiding het beste bij ze passen, wat ze precies met een opleiding kunnen na afstuderen en vragen over de aanmeldprocedure en hoe ze in aanmerking kunnen komen voor een opleiding. Jaarlijks voert het team Studievoorlichting ruim 30.000 gesprekken met studenten via de balie, telefoon, mail en webchat. […]

Sneller antwoord door chat – Gemeente Rotterdam gaat met Livecom aan de slag

13 november 2017|Klantennieuws, Marktontwikkelingen, Overheid, Persberichten|

Gemeentes zijn volop bezig om het stellen van vragen eenvoudiger en laagdrempeliger te maken. Zo ook gemeente Rotterdam. In juli hebben zij onze gratis inspiratiesessie bijgewoond ‘Chat And The City’. Over de mogelijkheden en valkuilen bij het inzetten van tekst messaging kanalen, zoals chat en Facebook Messenger. Speciaal voor gemeenten. Vervolgens zijn we samen het gesprek aangegaan hoe zij met chat hun doelstellingen kunnen bereiken. […]

De chat oplossing van BCC

29 september 2017|Klantennieuws, Marktontwikkelingen|

Live chatten met websitebezoekers vanuit winkels De manier waarop BCC haar chat oplossing ‘Live Chat’ inzet is ronduit bijzonder en vooruitstrevend te noemen in retailland. Ze beantwoorden chatgesprekken niet vanuit het centrale klantcontactcentrum, maar live uit de winkels. Bij de zogenoemde ‘Chatpoints’. Klanten vinden het geweldig, zowel klanten die in de winkels komen als klanten die online shoppen. Livecom ging met haar klant BCC in gesprek over deze nieuwe service. […]

Gemeenten worstelen met ‘socials’ – terugblik VNG Jaarcongres 2017

28 juni 2017|Over Livecom|

Livecom was afgelopen 13 en 14 juni aanwezig bij het VNG Jaarcongres in Goes. Een congres specifiek voor de gemeentelijke markt waar raadsleden, wethouders en burgemeesters uit het hele land zich verzamelden om van elkaar te leren. Met als thema ‘Vakmanschap’. […]