Blog2017-09-19T15:49:53+00:00

Klantcontact bij gemeenten – in gesprek met gemeente Midden Drenthe

9 juni 2017|Klantennieuws, Marktontwikkelingen|

Livecom sprak met gemeente Midden Drenthe over de manieren waarop zij met burgers in contact staan. Wat zij belangrijk vinden in klantcontact en we vroegen ook naar hun ervaringen. Zij delen graag hun visie, zodat ook andere gemeenten hier profijt van hebben. Regelmatig krijgen ze telefoontjes van andere gemeenten om hen te bevragen hoe zij de ‘moderne’ kanalen ingericht hebben. Gemeenten zijn volop bezig met het innoveren van hun dienstverlening. […]

Klantcontact bij gemeenten – gluren bij de Drechtsteden

9 juni 2017|Klantennieuws, Marktontwikkelingen|

Dienstverlening Drechtsteden is klant van Livecom. Wij gingen in gesprek met Michelle Dautzenberg, projectleider bij Dienstverlening Drechtsteden, over haar visie op klantcontact bij gemeenten. Michelle deelt haar ervaring met de kanalen die zij inzetten om met burgers in contact te staan. […]

Klantcontact met burgers verandert in rap tempo – Livecom aanwezig op VNG Jaarcongres 2017

8 juni 2017|Over Livecom|

Op 13 en 14 juni vindt het VNG Jaarcongres 2017 in Goes plaats. Raadsleden, wethouders en burgemeesters uit het hele land verzamelen zich om van elkaar te leren. Met als overkoepelend thema ‘Vakmanschap’. Kernwoorden als ‘lokale aandacht’, ‘regionale samenwerking’, ‘in gesprek gaan’ en ‘toevoegen van publieke waarde’ zijn actueler dan ooit binnen gemeenten. […]

Gemeenten, zo zet je Facebook Messenger veilig en succesvol in

7 april 2017|Marktontwikkelingen|

Facebook Messenger is uitermate geschikt om zakelijk te gebruiken. In dit artikel zetten we uiteen hoe je dit kanaal succesvol inzet én hoe je dat op een veilige manier doet. De laatste tijd heeft Livecom veel gemeenten mogen helpen met het inrichten van hun klantenservice en webcare. Om het contact met burgers laagdrempeliger te maken én voor zichzelf efficiënter te werken. Wat bij gemeenten bijna het belangrijkste is, is dat het veilig wordt ingezet en de privacy van de burger wordt gewaarborgd. […]

5x klantcontact trends, van omnichannel tot IoT

17 maart 2017|Marktontwikkelingen|

De technologische ontwikkelingen gaan tegenwoordig in sneltreinvaart. Wat vandaag nog nieuw is, is morgen al standaard. Goed om regelmatig stil te staan bij klantcontact trends en nieuwe ontwikkelingen. In februari en maart 2017 nam Livecom deel aan een tweetal internationale congressen voor contactcenters en mobiele industrie. Wij delen graag de trends en ontwikkelingen die de komende drie jaar gaan spelen voor contactcenters in klantcontact. […]

Release note Maart 2017

7 maart 2017|Overig|

We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan een flink aantal nieuwe updates en zijn deze nu in Maart aan het uitrollen door middel van de nieuwe Livecom release. Bekijk hier het overzicht van de functies en verbeteringen: Algemeen Agent is nu in staat om zijn eigen wachtwoord in te stellen Nieuwe updated wysiwyg editor Tal van issues opgelost Telefonie Doorverbinden naar andere campagne Toegevoegd extra Voice / Call Center functies Chat Inline-chat verbeteringen Toegevoegd mogelijkheid routeren naar specifieke agent Mail Verbeterde prestaties wanneer HTML tekst niet Kennisbank Toegevoegd responsieve optie