Vandaag begint International Card Services (ICS) met een chatpilot van drie maanden. Wie online een Visa World Card aanvraagt, kan met één klik op de knop een chatgesprek met een ICS-servicemedewerker beginnen. ‘Met live chat maken we het aanvraagproces een stuk directer, sneller en laagdrempeliger,’ zegt Buster Kok van de ICS Servicedesk.

De pilot wordt gedraaid tijdens de Visa World Card wervingscampagne van ICS die onlangs van start ging: tot en met 31 augustus 2014 krijg je bij een Visa World Card een Ray-Ban zonnebril naar keuze cadeau. Buster Kok: ‘Uiteraard willen we het klanten zo makkelijk mogelijk maken tijdens het aanvraagproces. We verwachten vragen over de creditcard en de actievoorwaarden, maar ook over het invullen van het formulier. Daarom staat de chatknop op het online aanvraagformulier.’
Het team van de ICS Servicedesk staat paraat om de vragen via live chat te beantwoorden. ‘En we hebben er zin in,’ zegt Buster. ‘Onze ervaringen met Livecom ervaren wij tot nu als erg positief.  Ze denken actief mee en zijn makkelijk bereikbaar. Wij kijken uit naar een verdere positieve samenwerking!’