Livecom, een webapplicatie voor klantcontacten, en ecManager, het omnichannel e-commerce platform hebben een partnerovereenkomst getekend voor de beschikbaarheid van Livecom in het ecManager platform.

Voor iedere klant de juiste communicatie

ecManager en Livecom zijn een partnerschap aangegaan waarbij de webapplicatie van Livecom beschikbaar is in ecManager. Concreet betekent dat dat ecManager klanten (webwinkeliers) de Livecom applicatie kunnen implementeren op hun website om op die manier altijd op de juiste manier in contact te komen met hun eindklanten. De oplossingen die Livecom biedt zijn namelijk erg divers: van Whatsapp- en telefonisch contact, tot kennisbank, tot live chat – Livecom biedt voor iedere klant de juiste manier!

Proactive chat

Met de steeds grotere online wereld verschijnen er ook steeds meer professionele webshops. Uiteraard hebben webshops als doel om producten te verkopen en daarvoor is het nodig om de doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Door het toevoegen van Livecom aan haar partnernetwerk biedt ecManager webwinkeliers alle mogelijkheden om in contact te komen met bezoekers en eindklanten. Daardoor kunnen webwinkeliers hun klanten altijd verder helpen op een manier die bij hen past. Met behulp van de proactieve chat kan de webwinkelier ook nog eens zelf bepalen wanneer en bij wie hij de online chat aanbiedt. Een mooi voorbeeld hiervan is om de chat aan te bieden bij klanten die hun winkelwagentje gevuld hebben met producten met een gezamenlijke waarde van €100,00 of meer.

Egbert Bakker, partner manager van ecManager:

“We zijn trots dat we Livecom hebben kunnen toevoegen aan ons netwerk van software partners. Livecom biedt onze klanten (webwinkeliers) alle mogelijkheden om op de juiste manieren in contact te komen met hun klanten. Dat betekent dat onze klanten altijd relevant kunnen zijn op de juiste momenten met de juiste boodschap. Dat helpt in het overtuigen van klanten om daadwerkelijk bij de betreffende webwinkelier te kopen.”

Walter Botman, CEO van Livecom:

“Door de samenwerking met ecManager krijgen klanten de mogelijkheid om een totaal oplossing in te zetten. Van een zeer geavanceerde webwinkel tot en met het de meest efficiënte manier van afhandelen van klantcontacten. Livecom en ecManager zijn dan ook echt complementair aan elkaar en wij zien de samenwerking met het volste vertrouwen tegemoet.”

Demo aanvragen