LiveCom is overal te vinden, dus ook op de Virtuele Customer Contact Beurs. Dit nieuwe evenement vindt online plaats van 20 t/m 26 januari en is gewijd aan alle vormen van (interactieve) marketing en verkoopondersteuning. LiveCom is niet alleen sponsor van de beurs, maar heeft ook een stand in de Multichannel-hal.

Volgens initiatiefnemers DutchExpo en F&G Publishing is nog nooit een e-beurs gehouden in de klantcontactbranche. In mei 2008 organiseerden ze een virtuele makelaarsbeurs, SelectHomes. ‘Uit enquêtes bleek dat standhouders én bezoekers die beurs erg waardeerden’, weet Wilma Tijssen, accountmanager CCM bij F&G Publishing.

Duizenden online bezoekers
De verwachtingen voor deze tweede e-beurs zijn dus hooggespannen: Tijssen verwacht circa 30 standhouders en 2.500 bezoekers te mogen verwelkomen. ‘Maar dat is nog koffiedik kijken; het is de eerste keer. Misschien worden het er wel veel meer! Ik heb gehoord dat het concept in de markt “zoemt”. Altijd goed.’

De beurs is opgesplitst in zeven themahallen: advies/consultancy, HRM, software, solutions, verenigingen & vakbladen, facilitaire contactcenters en multichannel. In deze laatste hal staat LiveCom – en dat is maar goed ook. Tijssen: ‘Eerst bestond die hal helemaal niet. Maar tijdens een gesprek met LiveCom bleek dat multichannel een verrijking was, dus hebben we dat thema snel aan het lijstje toegevoegd.’

Multichannel, optimale efficiency
Dus bent u straks in die fameuze Multichannel-hal, kom dan even langs bij de LiveCom-stand! Wat multichannel ook alweer is? De term duidt op het samenbundelen van klantdata afkomstig uit verschillende communicatiekanalen (baliecontact, telefoon, fax, e-mail, sms, chat, web-events). Dat kunt u uiteraard het makkelijkst doen met de 5G Engine van LiveCom, ons communicatieplatform dat de diverse kanalen moeiteloos aan elkaar koppelt (en álle klantinteracties overzichtelijk samenbundelt tot één klantprofiel), om zo voor een optimale efficiency te zorgen.

In de LiveCom-stand kunnen bezoekers folders downloaden en chatten met het salesteam, dat zeven dagen lang paraat staat. Zelfs wie ons mist, hoort van ons: alle beursbezoekers krijgen een virtuele ‘goody bag’ mee met daarin onder meer een informatieve brochure over de communicatie- en conversieoplossingen die LiveCom biedt.

Toegang tot de beurs is gratis; registratie op www.customercontact-beurs.nl is verplicht. Onder de bezoekers wordt een TomTom ONE Europe 22 verloot.

 

stand_livecom_ccbeurs