Klantondersteuning gaat Examenadviesburo voortreffelijk af. In Augustus 2012 ging deze specialist in het certificeren van professionals aan de slag met het Livecom 6G-pakket (Email, Selfservice, Live Chat en Pro-active Chat). Zou algemeen directeur Maurice Simonis dit pakket aan anderen adviseren? “Zonder enige twijfel. Ik kan niet meer zonder.”

Bij Examenadviesburo BV weet men precies wat er op vlak van customer support zoal mogelijk is. Aan chatten met online bezoekers doen de 7 klantenservicemedewerkers dan ook al 2 jaar. ‘Dat was in het begin natuurlijk even wennen, maar inmiddels is het chatten volledig ingeburgerd.

Dankzij de kennisbank is het veel makkelijk geworden om mijn mensen beter aan te sturen. Ik zie in één oogopslag wat er speelt. Wat gaat er momenteel fout, wat voor vragen worden er gesteld? Wie reageert snel, wie kan beter presteren? En ik ben nog niet eens bezig met het uitpluizen van de statistieken. Ik zou simpelweg niet meer zonder dit pakket kunnen.

Maurice Simonis - Algemeen directeur, Examenadviesburo