Digitale dienstverlening is voor Gemeente Den Haag een topprioriteit en denhaag.nl speelt daar een belangrijke rol in. Daarom gebruiken de medewerkers van het contactcentrum de chatapplicatie van Livecom. Het oordeel: positief!

De ambitie van de gemeente Den Haag op het gebied van kanaalsturing is groot. Mede doordat hun Amersfoortse collega’s – klant van Livecom – zich vol lof uitlieten over de Livecom-chatapplicatie, viel de keuze uiteindelijk op Livecom.

De medewerkers die zich met e-mailafhandeling bezighielden, testten eerst de applicatie een maand lang uit. Door het succes in Amersfoort waren de verwachtingen bij de gemeente Den Haag hoog. Eén van de doelstellingen was dat bezoekers op de site zouden blijven door het chatcontact, in plaats van naar de telefoon te grijpen of een mail te gaan schrijven.

De kracht van Livecom ligt niet alleen in het maken een goed klantcontact platform maar ze begeleiden je tijdens het hele traject; van implementatie, training tot live-gang.

Luuk Sonnen, Gemeente Den Haag