De kerstdagen stonden voor LiveCom in het teken van 3FM en C1000. Rare combinatie? Niet voor ons: beide partijen gebruikten onze chatmodule om hun weldoeners, respectievelijk klanten, te woord te staan. Dat lukte – en hoe!

 

Eerst 3FM, dat met de Serious Request-actie geld inzamelde voor het Rode Kruis. Deejays Giel, Coen en Paul probeerden minstens zoveel geld bijeen te sprokkelen als vorig jaar (5,2 miljoen euro) om aan vluchtelingen wereldwijd te geven. Luisteraars konden tegen betaling plaatjes aanvragen. Per mail, telefonisch én via chat. Onze klant Leenart & Heemskerk handelde alle verzoeken belangeloos af. Met succes: 3FM haalde in totaal 5.637.937 euro op.
Eet smakelijk!
Ook C1000 had kerstplannen: de supermarktketen stelde een team van chefkoks samen en zette die voor de computer. Via chat konden thuiskoks met ambitie hun culinaire vragen aan de C1000-koks stellen. Zowel de chatters als de media reageerden uitermate positief op deze voor C1000 nieuwe vorm van communiceren.

Citaat uit een bericht van C1000:

Uit onderzoek blijkt dat de klanten erg enthousiast waren over de geboden service. Ze vonden deze snel en prettig en zouden deze service zeker aanraden bij familie of vrienden. Dat men alle kookvragen kon stellen en direct antwoord kreeg van een expert getuigt volgens de klant van een hoge mate van service.

En zo is het. Een mooi einde van 2008 was het; een prachtig 2009 wordt het! Het hele LiveCom-team wenst u een gelukkig nieuwjaar.