Livecom aanwezig tijdens Webwinkel Vakdagen 2018

Op 24 en 25 januari zijn wij aanwezig bij de meest toonaangevende beurs voor de e-commerce. De Webwinkel Vakdagen 2018. Waarom hier? De grootste online retailers omarmen live chat nu massaal.

Ben jij ook benieuwd naar:

  • Hoe je een robotische klantervaring voorkomt?
  • Hoe je de klanttevredenheid een boost kunt geven?
  • Hoe je nieuwe doelgroepen bereikt?
  • Hoe je de online conversie verhoogt?
  • Hoe je eenvoudig integreert met CMS en/of ERP systemen?

Kom dan zeker bij ons langs in Jaarbeurs Utrecht. Je vindt ons op standnummer 151. We gaan graag het gesprek met je aan over het optimaliseren van jouw klantcontact: van cost center naar profit center.

Vraag nu direct jouw gratis toegangsbewijs voor de Webwinkel Vakdagen 2018 aan.

Nieuw! Beursintroductie

Naast het voeren van een goed gesprek willen we je ook iets nieuws laten zien tijdens de beurs. En dat is de vernieuwde look & feel van onze Livecom klantcontactomgeving. Gebruiksvriendelijk en intuïtief. Wij zijn erg trots op het eindresultaat en zijn benieuwd wat jij ervan vindt. In Q1 lanceren we het redesign officieel. Informatie volgt later nog.

PS De eerste editie van het Livecom Magazine, boordevol inspirerende verhalen over klantcontact en best practices, delen we uit op de beurs. Mis ‘m niet!

Zien we elkaar tijdens de Webwinkel Vakdagen?

Demo aanvragen
Door |2018-01-16T20:13:17+00:0015 januari 2018|Categorieën: Over Livecom|Tags: , , |