Livecom in the picture tijdens Webwinkel Vakdagen 2018

Afgelopen week ontving ons beursteam belangstellenden voor klantcontact tijdens de Webwinkel Vakdagen in Utrecht. Naast bekende vertrouwde gezichten zagen we ook veel nieuwe gezichten aan onze demobar op de stand. We merken aan de grote belangstelling dat livechat en klantenservice 2.0 écht leeft. Daar zijn wij natuurlijk enorm blij mee en we delen onze kennis en ervaring graag. Als klap op de vuurpijl tekende Mobieltekoop.nl de samenwerking met Livecom. Kortom, het was een inspirerende en zeer succesvolle beurs wat ons betreft.

Mobieltekoop.nl tekent op stand

Tijdens de beurs tekenden we de overeenkomst met Mobieltekoop.nl. Ze gaan starten met Livecom Webchat, Email, Telefonie en Web Selfservice. Ter vervanging van Zendesk.

Laatste ontwikkelingen

Beursbezoekers lieten zich informeren over de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce. Bij de stand van Livecom kwamen klanten en bezoekers langs om de laatste ontwikkelingen binnen klantcontact te horen. Zo voerden we interessante gesprekken over het voorkomen van een robotische klantervaring, hoe je de online conversie verhoogt met proactive chat en hoe je de klanttevredenheid een boost geeft.

Bezoekers verlieten de stand met een flinke dosis inspiratie en het Livecom magazine. Daarnaast kwamen onze klanten ook langs om de vernieuwde look & feel van de Livecom klantcontactomgeving te bekijken. Tijdens de beurs gaven we namelijk een sneak preview van. Aan de klantreacties te merken, gaan we hier veel klanten blij mee maken.

Mooie woorden

Diverse klanten hebben tijdens de beurs een video testimonial gegeven over hun samenwerking met Livecom. De tijd die ze hier voor namen en de lovende woorden die ze uitspraken, vastgelegd op camera, doen ons heel veel. Klanten helpen met het neerzetten van een onvergetelijke klantervaring, dat is waar we het allemaal voor doen. De video’s onthullen we de komende tijd.

Was je niet in de gelegenheid naar de beurs te komen of ons te spreken? Maar wil je wel meer weten over het bieden van een onvergetelijke klantervaring en klantenservice? Lees de case-studies en blogs van bedrijven, gemeenten en instellingen die al gebruik maken van live chat, proactive chat, telefonie, e-mail of web selfservice.

Demo aanvragen
Door |2018-01-31T21:57:23+00:0030 januari 2018|Categorieën: Over Livecom|Tags: , , |