Op de TCD-beurs zag u het al: we hebben een nieuw logo! Kleurrijk, helder, duidelijk – that’s us. Naast een nieuw logo ook een nieuwe slogan: “Come closer.” Maar het gaat vooral om onze nieuwe productsuite: Livecom 6G.

tcd20101

De Livecom 6G-suite stelt de klant meer dan ooit centraal. Het nieuwe systeem verschilt niet alleen qua interface en efficiency van zijn voorganger: Livecom 6G telt vier opgefriste modules (videochat, chatbot, e-mail management, selfservice) en twee gloednieuwe modules (VoIP en social media). Dat is noodzakelijk: klantcontact wordt steeds complexer. De gemiddelde consument neemt geen genoegen meer met een 0900-nummer.

De opkomst van zelfredzame klanten vraagt om een nieuwe aanpak. De ‘assisted service’-modules en de selfservice-modules zijn nu volledig geïntegreerd, waardoor organisaties directer, correcter en consistenter kunnen communiceren met hun klanten. Ook pikt het nieuwe platform feilloos alle klachten op die over een bepaald merk via Twitter worden geuit, en distribueert ze naar een medewerker. Diens respons wordt verankerd in de centrale kennisbank, die breed binnen de organisatie kan worden ingezet. Van marketing- tot callcentermedewerker, iedereen die rechstreeks met klanten te maken heeft, kan in één oogopslag het volledige klantbeeld zien.

Met 7 jaar ervaring, activiteiten in 30 landen en producten in 22 talen zijn we uitgegroeid tot strategisch partner van vele organisaties, die tot 60% op de operationele kosten van hun callcenter besparen en een kwart minder e-mails binnenkrijgen. Livecom doet tegenwoordig dus veel meer dan alleen chatapplicaties ontwikkelen en vermarkten. De pay-off “come closer” en het logo reflecteren deze propositiewijziging: het is Livecoms drijfveer om communicatie steeds zo laagdrempelig en persoonlijk mogelijk te houden.