
Live Webchat
De meest efficiënte communicatie met online bezoekersMet onze chatmodule verhoog je de klanttevredenheid drastisch. Live chat is geen hip extraatje meer, maar een must-have: wie tegenwoordig niet snel genoeg een antwoord op zijn vraag krijgt, gaat zonder aarzelen naar de concurrent. En niet elke potentiële klant heeft zin om te telefoneren of te e-mailen!

Pro-active
De snelste reacties op online kansen en gevarenMet onze Pro-Active module zie je precies wat bezoekers op jouw website doen. Dankzij vooraf ingestelde ‘business rules’ kunnen de agents van jouw team elke gelegenheid aanpakken die tot conversie kan leiden: haal potentiële afhakers terug voordat het te laat is.

Kennisbank
De meest persoonlijke geautomatiseerde antwoordenMet onze krachtige kennisbankmodule sla je twee vliegen in één klap: Je biedt fantastische selfservice aan, én je stelt jouw medewerkers in staat om veelgevraagde informatie snel en consistent te verstrekken zonder robotisch over te komen. Want de ‘personal touch’ blijft belangrijk!

Met onze uiterst gebruiksvriendelijke e-mail management oplossing worden binnenkomende e-mailberichten en webformulieren op een intelligente manier gerouteerd en verwerkt. Zo communiceren medewerkers consistent en efficiënt naar jullie klanten toe.

Telefonie
De slimste routering van telefoonverkeerMet onze module voor het managen van binnenkomende telefoontjes krijg je een beter beeld van je klanten, en ben je staat hen efficiënt te helpen zonder dat zij onnodig hoeven te wachten. Al het telefoonverkeer wordt intelligent gerouteerd naar de juiste medewerkers.

Professional Services
Wij begeleiding stap voor stap voor een optimale inrichtingDe beste klantenservice begint bij goede software, maar het echte werk wordt verricht door mensen van je klant contact center. Daarom heeft Livecom oog voor het geheel, en stellen we graag gezamenlijk een implementatie plan op. Zo wordt niets meer aan het toeval overgelaten.