Oplossingen2018-08-02T11:20:24+00:00

Eén webapplicatie voor alle klantcontacten

In contactcenters is mankracht vaak goed voor ruim de helft van de totale kosten. Livecom biedt een modulaire totaaloplossing voor (proactive) chat, Facebook Messenger, e-mail, telefonie en/of webself-service geïntegreerd in één applicatie. Laat klantcontactmedewerkers sneller schakelen met het klantcontact-platform van Livecom.

Live Webchat

De meest efficiënte communicatie met online bezoekers

Met onze chatmodule verhoog je de klanttevredenheid drastisch. Live chat is geen hip extraatje meer, maar een must-have: wie tegenwoordig niet snel genoeg een antwoord op zijn vraag krijgt, gaat zonder aarzelen naar de concurrent. En niet elke potentiële klant heeft zin om te telefoneren of te e-mailen!

Lees meer

Pro-active

De snelste reacties op online kansen en gevaren

Met onze Pro-Active module zie je precies wat bezoekers op jouw website doen. Dankzij vooraf ingestelde ‘business rules’ kunnen de agents van jouw team elke gelegenheid aanpakken die tot conversie kan leiden: haal potentiële afhakers terug voordat het te laat is.

Lees meer

Kennisbank

De meest persoonlijke geautomatiseerde antwoorden

Met onze krachtige kennisbankmodule sla je twee vliegen in één klap: Je biedt fantastische selfservice aan, én je stelt jouw medewerkers in staat om veelgevraagde informatie snel en consistent te verstrekken zonder robotisch over te komen. Want de ‘personal touch’ blijft belangrijk!

Lees meer

E-mail

De hoogste productiviteit ondanks de vele e-mails

Met onze uiterst gebruiksvriendelijke e-mail management oplossing worden binnenkomende e-mailberichten en webformulieren op een intelligente manier gerouteerd en verwerkt. Zo communiceren medewerkers consistent en efficiënt naar jullie klanten toe.

Lees meer

Telefonie

De slimste routering van telefoonverkeer

Met onze module voor het managen van binnenkomende telefoontjes krijg je een beter beeld van je klanten, en ben je staat hen efficiënt te helpen zonder dat zij onnodig hoeven te wachten. Al het telefoonverkeer wordt intelligent gerouteerd naar de juiste medewerkers.

Lees meer

Facebook Messenger

De nieuwe laagdrempelige manier van communiceren

We zijn steeds vaker en langer online en doen dat hoofdzakelijk via onze smartphone. Meer dan 40% van de Nederlanders heeft Facebook Messenger op zijn mobiel staan. Verhoog je klanttevredenheid door via Facebook Messenger te communiceren.

Lees meer