Livecom Telefonie2017-10-16T09:56:43+00:00

Livecom Telefonie

Livecom Telefonie zorgt ervoor dat alle binnenkomende of uitgaande telefoon gesprekken netjes gerouteerd worden en tevens direct aan beschikbare klantgegevens automatisch worden gekoppeld. Je krijgt realtime zicht op de belangrijke gebruikersstatistieken, zoals het aantal binnenkomende of uitgaande gesprekken per opgegeven tijdspanne, het servicelevel, de classificatie van deze gesprekken, het aantal gesprekken per agent of groep, de gemiddelde gespreksduur en veel meer.

Zo wordt elk contact persoonlijk

Klanten waarderen persoonlijk contact. Vaak ervaren klanten een contact als persoonlijker als de agent goed weet wat er speelt en gespeeld heeft. Dankzij Livecom Telefonie kun je zien wie er belt en wanneer je voor het laatst contact hebt gehad met deze klant. Je ziet meteen alle gegevens en kunt eenvoudig een notitie plaatsen voor je collega’s.

Houd overzicht

Met Livecom Telefonie kun je zien hoe lang alle telefoongesprekken in beslag nemen en welke agents op elk moment beschikbaar zijn. De data is eenvoudig te organiseren en het is mogelijk om alle data te tonen op een groot scherm. Zo zijn de agents net zo goed op de hoogte over de stand van zaken als jij als manager dat bent.

Wat kun je met Livecom Telefonie?

  • Geschikt voor inkomende en uitgaande gesprekken (ook gemixed)
  • Uitgebreide grafisch instelbare Voice Response omgeving (IVR);
  • Real-time call center dashboards;
  • Gespreksopname (call logging) mogelijkheden;
  • Leg realtime nieuwe klantprofielen vast op basis van inkomende gesprekken;
  • Routeer telefoontjes op basis van herkomst of klantprofiel naar de juiste afdeling;
  • Classificeer gesprekken en krijg meer zicht op de onderwerpen die jouw klanten belangrijk vinden;
  • Upload je eigen openings-, sluitingsberichten en wachtrij muziek dit kan zelfs per groep;
  • Maak eigen kalenders per afdeling en/of voor inkomende en uitgaande gesprekken;
  • Stel online de kleuren en thresholds in voor de dashboards en rapportages.
  • Maak aantekeningen die alleen voor andere medewerkers toegankelijk zijn. Deze informatie wordt toegevoegd aan nieuwe of bestaande klantprofielen; zo verkrijgen medewerkers bij elk nieuw contact inzicht in de contacthistorie.

Heb je bestaande servicenummers die je bij ons wil onder brengen? Geen probleem wij verzorgen de portering.

Bekijk ook onze andere Contact Center producten:

Demo aanvragen