Livecom Professional services2017-09-19T14:00:24+00:00

Onze Professional Services stap voor stap

Stap 1: implementatie & configuratie
De professional services beginnen bij het implementatieproces en met een gedegen voorbereiding. De inrichting van de software en van jouw organisatie is bepalend voor het uiteindelijke succes. Om je beter van dienst te zijn, brengen we eerst jullie specifieke situatie in kaart. Geen bedrijf of organisatie is hetzelfde. Livecom levert altijd maatwerk en zet graag een ranke en realistische projectplanning met je in elkaar. Tijdens een intensieve kick-off van één krijgen uw klantenservice-medewerkers uitleg over de functionaliteiten van de Livecom-oplossingen. Daarna bepalen we samen de optimale inrichting van deze oplossingen.

Stap 2: Training & begeleiding
Onze experts kunnen jouw contactcenter managers en/of medewerkers trainen in het optimaal gebruik van het Livecom-platform. Hiermee zorg je dat jullie medewerkers de vele mogelijkheden van het Livecom-platform kunnen benutten. Op de dag dat je het platform in gebruik neemt, is een expert van Livecom aanwezig die jullie assisteert en ter plekke kleine maar cruciale aanpassingen aanbrengt. Twee weken na de ‘go live’-dag wordt de implementatie afgerond met de ‘Review & Interpretatie’-rapportage. De eerste ervaringen worden geanalyseerd en toegelicht.

Stap 3: Support
Zodra jouw applicatie operationeel is, wordt deze in beheer genomen door onze afdeling Support. Dit team zorgt ervoor dat de applicatie het te allen tijde perfect doet. In het supportcontract (SLA) worden allerlei afspraken rondom servicelevels vastgelegd, die aansluiten op jullie ‘business needs’.

Stap 4: Integratie & andere verbeteringen
Wil je het Livecom-platform integreren met andere applicaties (CRM, ERP, CTI)?, dan zijn we je graag van dienst. We hebben veel ervaring met het ontwerpen en ontwikkelen van een Uniforme Desktop voor de medewerkers van het contactcenter, zodat zij niet continu hoeven te schipperen tussen verschillende applicaties. Ook na de implementatie blijven we betrokken. Met behulp van onze professional services helpen we je graag met verdere verbeteringen, op technisch of organisatorisch vlak.

Livecom verzorgt regelmatig trainingen, bijvoorbeeld over het effectief gebruik van chat, het organiseren van kennismanagement of het implementeren van ‘behavioural targetting’. Wij zijn pas tevreden als jij én jouw klanten dat ook zijn!

Er is, kortom, erg veel mogelijk. Livecom ontzorgt ook jullie organisatie graag met onze professional services!

Bekijk ook onze andere Contact Center producten:

Demo aanvragen