Bezoekers van centraalbeheer.nl die met vragen zitten, kunnen deze nu ook via chat stellen aan de verzekeringsmaatschappij. Centraal Beheer Achmea gebruikt de webbased chatapplicatie van Livecom, marktleider in online klantenservicesoftware, naar volle tevredenheid sinds ruim twee maanden.

De chatfunctie is momenteel alleen beschikbaar voor bezoekers geïnteresseerd in zakelijke pensioenoplossingen. Zij kunnen zelf op de chatbutton klikken om in contact te komen met een adviseur (reactieve chat). Als zij voldoen aan bepaalde criteria, worden ze automatisch uitgenodigd voor een chatgesprek (proactieve chat). Wie de pagina van een zakelijk pensioenproduct twintig seconden open heeft staan, krijgt bijvoorbeeld een vrijblijvende chatuitnodiging te zien.

De extra service wordt dermate gewaardeerd dat Centraal Beheer Achmea overweegt om de laagdrempelige Livecom-chat ook op andere productpagina’s aan te bieden.

Over Livecom

Livecom, opgericht in 2003, is marktleider in online klantenservicesoftware. De producten van Livecom stellen organisaties als Aegon, CZ en Philips in staat hun klanten efficiënter te helpen en hun kosten te besparen. Op www.livecom.com vindt u meer informatie. Livecom: één webapplicatie voor al uw klantcontacten.