Waarom Livecom?2018-06-22T15:08:27+00:00

Jouw partner in klantcontact

Een nieuwe doelgroep aanspreken, beter bereikbaar zijn, online conversie verhogen – wie wil dit niet? De bewezen klantcontact-oplossingen van Livecom bieden de kwaliteit en zekerheid die bij jouw organisatie passen. In nauwe samenwerking met onze experts realiseer je zonder zorgen de optimale klantbeleving via (proactive) chat, e-mail, telefoon en webselfservice.

Missie

Livecom werd opgericht in 2003 met als missie om bedrijven beter, efficiënter en commercieel succesvoller met hun klanten te laten communiceren. We waren de eerste aanbieder van zakelijke chat in Nederland – een fenomeen dat toen nog nauwelijks bekend was. Inmiddels is chat uitgegroeid tot een volwaardig klantcontactkanaal en wordt Livecom Chat al jaren ingezet door gerenommeerde bedrijven uit allerlei sectoren.

 

Filosofie

Wij zijn ervan overtuigd dat goed klantcontact meer vergt dan alleen goede software.

  • Wat wil je met jouw bedrijf uitstralen?
  • Wat zijn je doelstellingen?
  • Hoe wil je met jullie klanten omgaan?

Jouw situatie is uniek, dus de communicatiekanalen moeten worden ingericht en ingezet op een wijze die specifiek op jullie situatie is afgestemd. Daarom krijg je als klant van Livecom een customer success manager toegewezen die jouw wensen centraal stelt en proactief met je blijft meedenken.

Visie

Onze visie op klantcommunicatie was – en is – dat niet het communicatiekanaal centraal staat, maar de boodschap en de behoefte van de klant. Daarom werd Livecom Chat al snel onderdeel van een geïntegreerde klantcontact-oplossing: één webapplicatie voor alle klantcontacten. Zo kunnen alle kanalen – chat, Facebook Messenger, e-mail, telefoon en selfservice – elkaar ook nog eens versterken. En als manager krijg je een totaaloverzicht over alle klantcommunicatie, én de effectiviteit en efficiency van jouw klantservice-medewerkers.